Και ξανά προς τη δόξα

logo 0300  τεύχος Νο 130, ΩΚΤΩΒΡΙΟΣ 2005

Κείμενο: Παναγιώτης Αρχοντίτσης Φωτογραφίες: D.V.sion

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ DRAGSTER 4ος αγώνας - Σέρρες 11/9/2005

 Με 104 συμμετοχές, σχεδόν 3.000 θεατές και εντυπωσιακές επιδόσεις, το Dragster επέστρεψε στο προσκήνιο τον Σεπτέμβριο με εντυπωσιακό τρόπο.
drag glory_01
Η έκπληξη των ημιτελικών: Ο Μιχαηλίδης περνάει τον Σβραχνό
Μετά την καλοκαιρινή ραστώνη, ο πρώτος φθινοπωρινός αγώνας Dragster είναι γεγονός, αν και ο καιρός, μόνο φθινοπωρινός δεν ήταν. Παρόλα αυτά, περίπου 3.000 θεατές προτίμησαν την πίστα των Σερρών από τις παραλίες και αποζημιώθηκαν με πολύ θέαμα και εντυπωσιακές επιδόσεις, αφού το νέο πανελλήνιο ρεκόρ είναι για άλλη μια φορά γεγονός. Η οργάνωση ήταν ως συνήθως πολύ καλή, με άμεση ανταπόκριση στο ατύχημα του Θ. Μιχαηλίδη, ο οποίος είχε έξοδο στα 80m, χωρίς ευτυχώς κάποιο σοβαρό τραυματισμό. Το μοναδικό οργανωτικό πρόβλημα που μπορεί να καταλογίσει κανείς είναι οι καθυστερήσεις, που είναι
drag glory_02
Ο Σταύρος Σβραχνός έκανε άλλο ένα πανελλήνιο ρεκόρ Η απονομή στην Open με Ζαφειριάδη, Μιχαηλίδη και Σβραχνό Ο Σταύρος Ανδρεάδης επικράτησε στην 2.2
drag glory_03
Ο Γιάννης Μανέτας κέρδισε τον Αγαπίδη και την κατηγορία 5 Στην αναμέτρηση Νάκου Πούλου επικράτησε ο πρώτος
drag glory_04
Ο Θ. Μπιλάς κέρδισε τις εντυπώσεις και την 2.1 Ο Άκης Ασπιώτης ήταν ο νικητής στην mini-Open Νέα μικρή κατηγορία με scooter και εξοπλισμό που χρήζει επανεξέτασης
πια συνηθισμένες. Οι συμμετοχές των μοτοσικλετών ήταν περισσότερες από αυτές των αυτοκινήτων και εντύπωση προκάλεσε η νέα κατηγορία των scooter που έρχεται να προστεθεί στις δύο κατηγορίες των παπιών, ολοκληρώνοντας το νέο φυτώριο των αγωνιζομένων με εντυπωσιακότατες κατασκευές. Ανάμεσα στις πέντε συμμετοχές που συγκέντρωσαν τα scooter, επικράτησε ο Παναγιώτης Καμπανάκης, αν και τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Δημήτρης Τογκαρλίδης στους προκριματικούς, με χρόνο 15,395sec. Στην κατηγορία Ι ή mini - Open, νικητής ήταν ο Άκης Ασπιώτης που απέκλεισε τον Παναγιώτη Ιωακειμίδη στον τελικό. Στην δεύτερη και πολύ δημοφιλή παπιοκατηγορία 2.1, αυτή των Yamaha Z 125, νικητής αναδείχθηκε ο Θεοχάρης Μπίλας, με καλύτερη επίδοση αυτή του Νίκου Νικολακόπουλου στον 2ο γύρο, με 12,320sec.

 

Στα 600άρια, δηλαδή στην κατηγορία 2.2, η τελική αναμέτρηση έγινε ανάμεσα στους Σταύρο Ανδρεάδη και Παναγιώτη Μπέρδο, με τελικό νικητή τον πρώτο. Στην Τρίτη θέση η μοναδική κυρία του Dragster, η Ελένη Ρεβελτζή που βελτιώνει συνεχώς τους χρόνους της. Την κατηγορία 3 κέρδισε ο Νίκος Τζανιδάκης με GSXR 750, δεύτερο τον Σαράντο Χειλά και τρίτο τον Λεωνίδα Βουρνέλη με το εντυπωσιακό Tuono. Η κατηγορία 4 ήταν αυτή με τις περισσότερες συμμετοχές, αλλά στον τελικό παρατάχθηκαν οι γνωστοί πρωταγωνιστές Αλέξανδρος Πούλος με Honda CBR 1000 και ο Δημήτρης Νάκος με Kawasaki ZX -12 R. Νικητής αναδείχθηκε ο Νάκος παρά την εντυπωσιακή εκκίνηση του Πούλου και την τριάδα συμπλήρωσε ο Κώστας Μεμετζής με GSXR 1000. Το επίπεδο στην συγκεκριμένη κατηγορία φαίνεται αρκετά ανεβασμένο, καθώς οι 10 από τους 14 συμμετέχοντες έκαναν χρόνους κάτω των 10sec, με καλύτερο χρόνο 9,459sec από τον Α. Πούλο, ενδεικτικός και του συναγωνισμού που υπάρχει, αφού δέκα άτομα «στριμώχνονται» σε μισό δευτερόλεπτο. Ο τελικός της κατηγορίας 5 ήταν από τις καλύτερες αναμετρήσεις της ημέρας, με πρωταγωνιστές τον Γιάννη Μανέτα και τον Χρήσρο Αγαπίδη. Τελικά επικράτησε ο πρώτος χάρις σε μια εντυπωσιακή εκκίνηση. Τρίτος ο Γιάννης Σαρλής και τέταρτος ο Δημήτρης Πετρίδης με την καινούργια του μοτοσικλέτα.

 

Στην Open, είχαμε την έκπληξη της ημέρας. Ο Κώστας Μιχαηλίδης με το R1 turbo/nitro του Power House απέκλεισε τον Σταύρο Σβραχνό στον ημιτελικό, κάνοντας ένα εντυπωσιακότατο 8,162sec, μετά από μια αστραπιαία εκκίνηση. Έτσι ο Μιχαηλίδης αναμετρήθηκε με τον Α. Ζαφειριάδη στον τελικό, παίρνοντας την δεύτερη θέση αφού ο ανανεωμένος μετά τους Nitrolymp-X Ζαφειριάδης επικράτησε στην κόντρα. Ο Σβραχνός έμεινε στην τρίτη θέση, έκανε όμως πανελλήνιο ρεκόρ στα προκριματικά του Σαββάτου, με 7,861sec για τα 400m! Ο επόμενος αγώνας Dragster επρόκειτο να γίνει στις 24-25 Σεπτεμβρίου στο Αεροδρόμιο του Ελληνικού, αλλά ακυρώθηκε μετά από εισήγηση της Τροχαίας Αττικής, έπειτα από αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής. Ορισμένα πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ.

MotoGp newsbadge

Copyright by Power House Engineering 2011. All rights reserved.